? ??????????????Smokeing Weed? ????? ?????? ???Rating: 4.4 (23 Ratings)??39 Grabs Today. 5627 Total Grabs.
??????Get the Code?? ?? ????1?? ?????Green Future (New)? ????? ?????? ???Rating: 4.6 (14 Ratings)??29 Grabs Today. 4561 Total Grabs. ??????Get the Code?? ?? ???????????? ????Easy In BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Friday, May 22, 2009

Projek penternakan keli dan Cili (KE-CIL)

~Aku dah pikirkan projek ni dah lama dah tapi baru blan 1 hari tu berjaya dicapaikan.aku ngan abang aku (Zamri) menginspirasikan prrojek ni...yela sekarang kan biotek ngah maju.. aku sebagai Research & Financial Manager dan abang aku Technical & Marketing Manager... huhu




~Ni Kolam masa tengah pembinaan


~Pelepasan ikan keli(anak benih)


~Anak Ikan keli (Linkungan umur 2minggu)


~2 kolam pendek dan 2 kolam panjang (boleh memuatkan 15ooo ekor)



~2 kolam yang berisi ikan


~5000 ekor



~2500 ekor












~Kolam yang masih kosong tunggu untuk diisi(baru buat)




~2nd Batch ( <250g> ~3rd batch (<50g> ~Nursery untuk Kiambang (de ikan belida gak..huhu)
~Selain tu kitoran menternak eh menanam cili secara kecil-kecilan..


~poly2 bag cili



~Tapak semaian cili 1 (15 Polybag)




~Tapak semaian cili 2 (15 polybag)




0 comments: